درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
چهارشنبه، 26 اردیبهشت 1403 - 00:37   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

۷ اصل حمایتی در روابط

  ۷ اصل حمایتی در روابط


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فناوری، پایان شکست فتوشاپ

  فناوری، پایان شکست فتوشاپ


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  ما دقیقاً چه‌کاره‌ایم؟
  چرا «روز ملی ارتباطات و روابط عمومی» و «روز جهانی ارتباطات و جامعه اطلاعاتی» از تقویم رسمی کشور حذف شد؟
  منصور شیخ‌الاسلامی مدیر حوزه مدیر روابط‌عمومی صندوق کارآفرینی امید شد
  تنزل جایگاه روابط‌عمومی: مشکلی دیرینه و فراتر از دولت‌ها
  ۲۷ اردیبهشت، روز ملی ارتباطات و روابط‌عمومی
  در روز ملی ارتباطات و روابط‌عمومی چه باید کرد؟
  عذرخواهی و گلایه‌های عضو باسابقه شورای روابط‌عمومی استان مازندران
  مدیرکل روابط‌عمومی‌ و امور بین الملل استانداری فارس: آموزش، پیش نیاز عملکرد مطلوب روابط عمومی‌هاست
  روز ملی روابط‌عمومی: بازگشایی پارادایم جدید روابط‌عمومی
  چگونه روابط‌عمومی دیجیتال را با موفقیت با روابط‌عمومی داخلی ادغام کنیم
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 23785صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیدوشنبه، 10 خرداد 1395 - 05:54
جشنواره روابط عمومی‌های برتر دانشگاه‌ها در گرگان برگزار شد
نخستین جشنواره روابط عمومی‌های برتر دانشگاه‌ها، مراکز آموزش عالی و پارک‌های علم و فناوری منطقه ۲ کشور در گرگان برگزار شد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)، علی نجفی‌نژاد رئیس دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان ظهر امروز در جشنواره روابط عمومی‌های برتر دانشگاه‌ها اظهار داشت: برای نخستین بار جشنواره روابط عمومی‌های برتر دانشگاه‌ها، مراکز آموزش عالی و پارک‌های علم و فناوری منطقه 2 کشور و تجلیل از خبرنگاران برتر در در تالار خلیج فارس دانشگاه پردیس منابع طبیعی گرگان برگزار شد .

وی افزود: در بخش روابط عمومی‌های برتر 245 اثر از روابط عمومی دانشگاه‌ها و پارک‌های علم و فناوری به دبیرخانه جشنواره ارسال شد که از این تعداد امروز از 11 روابط عمومی برتر تجلیل می‌شود .

رئیس دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان تصریح کرد: در بخش خبرنگاران نیز بیش از 100 اثر از خبرنگاران این منطقه به دبیرخانه رسید که 8 اثر برتر امروز انتخاب و معرفی می‌شوند .

نجفی‌نژاد گفت: این جشنواره در بخش روابط عمومی در حوزه ارتباطات، ایده‌های نو، اطلاع‌رسانی، روابط عمومی الکترونیک و پژوهش‌های کاربردی و در بخش خبرنگاران در حوزه عکس، خبر، تیتر و مصاحبه برگزار شد .

وی اظهار کرد: در این جشنواره کارگاه آموزشی راهکارهای تعامل روابط عمومی‌ها با رسانه‌های گروهی در سالن شهید چمران با حضور مهدخت بروجردی مشاور وزیر علوم و مدیرکل روابط عمومی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری برگزار و به افراد شرکت‌کننده در کارگاه، گواهینامه اعطا می‌شود .

رئیس دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان گفت: امروز در دوره ای زندگی می‌کنیم که عصر ارتباطات نام دارد و هر روز موضوعات جدیدی مانند دهکده جهانی و قهوه‌خانه جهانی می‌شنویم که این نشان دهنده نزدیکی فواصل ارتباطی است .

وی افزود: بیان موضوعاتی که در کشور رخ می‌دهد می‌تواند نقش مهمی در پیشرفت کشور داشته باشد و یکی از شاخصه‌هایی که کشورهای توسعه یافته و کشورهای توسعه نیافته را از هم متمایز می‌کند به سرانه نشریات در آن کشورها مربوط می‌شود .

مشاور وزیر و مدیرکل روابط عمومی وزارت علوم و تحقیقات و فناوری هم در این همایش به ضرورت مستندسازی در روابط عمومی‌ها اشاره کرد و گفت: مستندسازی غایب بزرگ روابط عمومی‌ها است .

مهدخت بروجردی افزود : زمانی یک روابط عمومی می تواند به جایگاه خوبی برسد که مدیر ارشد آن سازمان نگاه خوبی به آن روابط عمومی داشته و جایگاه آن را قبول داشته باشد .

وی به هدف اصلی برگزاری این جشنواره اشاره کرد و گفت: فلسفه این جشنواره ایجاد انگیزه و بالندگی در عملکرد روابط عمومی‌هاست و قصد ما این نیست که یک دانشگاه را برنده و یک دانشگاه را بازنده اعلام کنیم

 

منبع: تسنیم

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  روابط‌عمومی از حقوق بشر تا بخش کشاورزی


  ۷ اصل حمایتی در روابط


  ایران قوی با روابط عمومی قوی


  4 نکته برای ایجاد برندسازی کارفرمایی استارتاپ شما


  روابط‌عمومی ایدیولوژیک؛ اثرهای مثبت و منفی


  گاهی به چیزی فراتر از نیازهای جسمانی توجه کن


  چالش‌های پوشش خبری و راهکارهای رفع آن


  پرورش صحیح، در گروی آموزش مناسب


  خبرنگاری توسعه


  چند نکته در مورد بهترین راه برای نوشتن بیانیه مطبوعاتی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد